Internet en tv kapot door draadbreuk (fout van Proximus) duurt meer als een week om op te lossen...


wij hebben gebeld omdat we al dagen problemen hebben met ons internet en tv zeer onstabiel na vele malen te proberen bellen kregen we te horen dat we een probleem hebben in de verbinding naar ons onze router blijkbaar kan er 20/12 pas iemand langskomen. Dit is langer als een week met het excuus dat er te weinig techniekers zijn... geen compensatie of iets krijgen we terwijl er mensen verplicht zijn om van huis te werken en dit nu onmogelijk is om te doen door een fout van jullie... zeer onprofessioneel is dit... Ik heb onlangs ook mijn gsm abonnement laten veranderen naar jullie en dat heeft ook meer als 7 dagen geduurd voor het in orde was… Mensen betalen elke maand correct en krijgen als oplossing wanneer er een fout optreed die echter niet onze fout is om meer als een week te wachten op een technieker diep triest is dit… 


1 commentaire

Niveau d'utilisateur 7
Badge +4

Cfr forum nl?

Internet en tv kapot door draadbreuk (fout van Proximus) duurt meer als een week om op te lossen... | Proximus Forum

 

Commenter