Skip to main content
Réponse

Betaling van factuur


Proximus heeft het geregistreerd op mijn proximus= eindelijk in orde.

Meilleure réponse par AntoineF

Hey jacques,

Jammer om dit horen. Helaas heb je dit bericht gepost op het franstalig Forum en kunnen we je bericht niet verplaatsen naar ons nederlandstalig Forum zodat onze medewerkers je kunnen verder helpen. Ik raad je aan je bericht even te posten bij onze nederlandstalige collega's op volgende pagina: https://nl.forum.proximus.be

Je kan ons ook altijd bereiken via volgende kanalen: proximus.be/contact

1 commentaire

AntoineF
Forum|alt.badge.img+5
  • Community Manager
  • Réponse
  • December 5, 2017
Hey jacques,

Jammer om dit horen. Helaas heb je dit bericht gepost op het franstalig Forum en kunnen we je bericht niet verplaatsen naar ons nederlandstalig Forum zodat onze medewerkers je kunnen verder helpen. Ik raad je aan je bericht even te posten bij onze nederlandstalige collega's op volgende pagina: https://nl.forum.proximus.be

Je kan ons ook altijd bereiken via volgende kanalen: proximus.be/contact