Réponse
Betaling van factuur
Proximus heeft het geregistreerd op mijn proximus= eindelijk in orde.
Meilleure réponse par AntoineF
Hey jacques,
Jammer om dit horen. Helaas heb je dit bericht gepost op het franstalig Forum en kunnen we je bericht niet verplaatsen naar ons nederlandstalig Forum zodat onze medewerkers je kunnen verder helpen. Ik raad je aan je bericht even te posten bij onze nederlandstalige collega's op volgende pagina: https://nl.forum.proximus.be
Je kan ons ook altijd bereiken via volgende kanalen: proximus.be/contact
Jammer om dit horen. Helaas heb je dit bericht gepost op het franstalig Forum en kunnen we je bericht niet verplaatsen naar ons nederlandstalig Forum zodat onze medewerkers je kunnen verder helpen. Ik raad je aan je bericht even te posten bij onze nederlandstalige collega's op volgende pagina: https://nl.forum.proximus.be
Je kan ons ook altijd bereiken via volgende kanalen: proximus.be/contact
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
