Skip to main content
Question

Wintertijd


Beste, 

Zijn er nog met het volgende probleem? Il heb nog een vaste lijn en vaste toestel. Op de vaste lijn zijn aangesloten 1 vast toestel, 2draadloze toestellen, 1 proximus antwoord apparaat. Vorig jaar had ik dit probleem ook bij het overschakelen van zomer naar wintertijd:ik heb via de instellingen van hoger vermelde toestellen het uur aangepast naar de wintertijd. Toen ik echter maandag een oproep kreeg stonden plots alle toestellen plots op het zomeruur. In het verleden gebeurde de overschakeling automatisch, nu werkt dat plots niet meer.de technische dienst blijft beweren dat bij hun alles goed staat... Blijkbaar niet... De huidige generatie techniekers zijn van niets op de hoogte... Als oplossing stellen ze voor om de stekkers uit te trekken zowel de telefoon en Electriciteitstekkers... Dit lost de zaak echter niet op. Het probleem is dat zr in de proximus centrale iets dienen te verzetten in verband met de overschakeling ban winter naar zomertijd... Arm proximus.…

Ontevreden proximus klant😡😡

1 commentaire

Maxime R
Forum|alt.badge.img+5
  • Modérateur
  • October 28, 2025

Hallo ​@frans2,

U kunt uw vraag rechtstreeks op het NL-forum stellen. Bij voorbaat dank.

https://nl.forum.proximus.be/