Question

HLN.be


IK ben al een paar weken bezig om onderstaande in orde te krijgen, maar dit lukt me niet: sedert ik de factuur heb laten plaatsen op mijn vrouw haar naam, heb ik geen toegang meer tot HLN.be (ook Le Soir). Ik heb al verschillende mails  en telefoons ondernomen met zowel Proximus als HLN, maar iedereen stuurt me van het kastje naar de muur. Ik heb nu iemand van HLN aan de lijn gehad die met mij alle stappen heeft doorlopen, en we komen tot het besluit dat de fout bij Prox zit.  De GID code die me werd meegegeven blijkt ook vervallen te zijn ( 16864228). Ik heb gepoogd om me te registreren bij Le soir, maar ook dat lukt niet. Best ware alles eens resetten.

Kunnen jullie eens onderstaande oplossen aub.  Dit is de mail die HLN me heeft toegezonden .

Beste Luc,

Betreft abonneenummer 3563774 (nummer 2821745 was een proefabonnement in 2018)

Bedankt voor uw mail.

Bij nazicht van uw gegevens zien wij inderdaad dat u genoot van een digitaal abonnement bij Het Laatste Nieuws via Proximus. Dit abonnement stond echter wel gekoppeld aan een ander e-mailadres, namelijk boitecarole@proximus.be. Wij zien ook dat dit vanuit Proximus is stopgezet zonder duidelijke reden. Spijtig genoeg kunnen wij dit zelf niet terug activeren aangezien dit abonnement verkrijgbaar is via Proximus en enkel zij over de correcte gegevens beschikken (bv. van welk Proximuspack u geniet).

Wij kunnen u wel het volgende aanraden om dit terug in orde te laten zetten:

1. U kan contact opnemen met Proximus om te achterhalen of u nog steeds rechthebbende bent. Vraag hier ook meteen de GID code.

2. U dient te vermelden aan Proximus dat de status als rechthebbende opnieuw vrij moet komen.

3. U kan uw profiel zelf terug activeren via https://www.hln.be/marketing/2019/proximus/

4. Indien de activatie niet lukt, vragen wij u de GID code mee te geven om uw aanvraag terug te vinden.

Onze excuses voor het ongemak.

Wij horen graag snel terug van u!



Tot binnenkort!
 


0 commentaires

Soyez le premier à répondre!

Commenter