Skip to main content

Ik heb op de 14e een pre-order gedaan voor de iPhone 16 pro desert met abonnement, ik heb destijds het benodigde voorschot betaald, een paar dagen later kreeg ik een e-mail waarin stond dat ik nog een paar stappen moest volgen om de bestelling te bevestigen bestelling, inclusief het voorschot van ons betalen, heb ik contact opgenomen met de klantenservice. Ik vertelde hen mijn probleem en zij zeiden dat ze het probleem hadden opgelost, na een paar dagen ontving ik opnieuw dezelfde e-mail, ik heb opnieuw contact opgenomen met de klantenservice om het probleem op te lossen, zij zeiden dat ze heb een ticket aangemaakt om de betaling te bevestigen en het zal binnen een paar dagen opnieuw in de computer worden ingevoerd, dezelfde e-mail voor de betaling, toen ik hen vroeg wat er aan de hand was, zeiden ze dat ik die e-mails moest negeren, toen ik het hen vandaag vroeg wat is de status van mijn bestelling ze vertelden mij dat deze niet betaald is, wat moet ik doen in deze situatie, het lijkt mij zeer schandelijk, als het probleem niet opgelost wordt wil ik mijn geld terug

Hallo @Hoza Denis Viorel,

Aangezien dit het Franstalige Proximus-forum is, kunt u meer feedback krijgen over uw vraag op het Nederlandstalige forum: nl.forum.proximus.be ;)

Succes!

 

@Hoza Denis Viorel Het toestel is momenteel nog niet in stock. Zodra Apple levert, zal dit verzonden worden. 

In de toekomst kan je wel beter op het Nederlandstalige forum je vragen posten zodat iedereen begrijpt wat je vraagt en je zo goed mogelijk kan helpen : http://nl.forum.proximus.be/


Hallo @Hoza Denis Viorel ,
Ik nodig u uit om een onderwerp aan te maken over uw onderwerp in het Nederlandstalige gedeelte van ons Forum.

 

Bedankt voor uw begrip en nog een fijne dag.


Commenter