Question

getrouwheidskorting van 5 euro per maan


Beste,

Sinds april 2021 krijg ik als trouwe klant een getrouwheidskorting van 5 euro per maand; op onze factuur staat deze vermeld als: “Promoties: uw trouw beloond: internet”. SupportProximus bracht dit toen voor mij in orde. Ook voor de periode vanaf april 2022 tot en met maart 2023 vroeg ik dit aan en bracht zij dit voor mij in orde. 
Aangezien SupportProximus nu niet meer voor het forum werkt stel ik mijn vraag hier opnieuw en hoop dat iemand van de proximus medewerkers dit voor mij wil in orde brengen 😉

Ik zie op het forum in recente berichten dat we dit nog steeds zelf moeten aanvragen, vandaar dan ook mijn vraag: kan deze getrouwheidspremie van 5 euro per maand opnieuw worden verlengd voor een jaar aub? Dit zou in huidige tijden waarin alles steeds maar duurder wordt een zeer welkom cadeautje zijn.
De facturen staan op naam van mijn ; klantennummer staan vermeld in mijn profiel.
Alvast bedankt om mijn vraag te behandelen.
Vriendelijke groeten.


3 commentaires

Niveau d'utilisateur 2

Beste,

Sinds april 2021 krijg ik als trouwe klant een getrouwheidskorting van 5 euro per maand

 

Omdat je denkt dat je waarschijnlijk de enige trouwe Proximus-klant bent?
U heeft al 2 jaar korting en binnenkort zelfs 3 jaar?
Wat is jouw geheim?
Het is gewoon schandalig!

Niveau d'utilisateur 6
Badge +2

Hallo @serhumano71,
Ik nodig u uit om uw bericht te plaatsen op het Nederlandstalige forum van Proximus.

 

Hartelijk dank en nog een fijn weekend.

Niveau d'utilisateur 6
Badge +2

Bonjour @Henri_033

Je vous ai répondu concernant cette réduction et vos questions sous le topic : On ne comprend plus rien à vos factures ! Et j'ai besoin d'aide ! | Proximus Forum

 

 

Je vous souhaite un agréable week-end 😊

 

Commenter